یک لحظه دربارهی شیوه استعمال روز جاری وب تصور کنید . کدام پست منجر شدهاست که از پیمایش در فید اینستاگرام خویش دست بکشید؟ بیشترین وقت را در کدام صفحهها اینترنت گذراندید؟ از چه محتوایی لذت بردید؟
درحالتی که نظیر بخش اعظم ما میباشید , این احتمال موجود هست که فیلمها علتی در جوابهای شما به هر سه سوال باشند . بدین ترتیب جای تعجب نیست که متخصصها بازاریابی سالهاست که برندها را ترغیب به استعمال از فیلمهای بیشتر مینمایند .
با وجود کلیه این موردها , اکثری از برندهای کوچک و میانگین هنوز نیز از فیلمهای مضاعف مقداری در بازاریابی خویش به کار گیری مینمایند , در صورتیکه از این موردها به کارگیری نمایند . در تجربیات خویش با مشتریها , ما شاهدیم که موسسهها در چهار قضیه حساس نبرد مینمایند :
میزان دارایی . بعضا از موسسات معتقد نیستند که بازاریابی ویدیویی میتواند نتیجهها حقیقی وواقعی را به توشه آورد , البته بخش اعظمیبه آسانی تصور مینمایند که نمیتوانند آن را تحمل نمایند .
استعداد . بخش اعظم مجموعههای کوچک بازاریابی کسانی را تجربه نمیکنند که در فیلمها بازی مینمایند یا این که بازی نمیکنند .
خرید در . کمپانیهایی که به خیر از ویدئو به کار گیری مینمایند اشخاص متعددی در سراسر اداره بامسئولیت به به کار گیری از محتوای ویدئو از جمله رهبری , فروشندگان , نمایندگان سرویسها مشتری و کارشناسان زمینه میباشند . ولی دستیابی بدین مرحله خرید در یک اداره میتواند زیاد طاقت فرسا باشد .
ثبات . در حالی که اکثری از برندها فهم کرده اند که به چه شکل محتوای نوشتاری مکرر و مداوم ایجاد نمایند , کمتر کسی متوجه شدهاست که چه طور این فعالیت را با ویدئو انجام دهیم .
با وجود این با اهمیت , جای تعجب ندارد که چرا بیشتر مارکها هنوز ویدئویی را تحت عنوان مؤلفه کلیدی تلاشهای بازاریابی خویش درج نمیکنند . خبر عالی این است کهاین سختیها ورود به شما فرصتی برای ضرب و شتم رقبای خویش را به پانچ میزند - ولی آن پنجره باگاز بسته میشود .
برای یاری به مشتریان خویش , هر آنچه را که بازاریابی ویدیویی ارائه میدهد , به دست آوریم , چارچوبی را تولید کرده ایم که ساختن یک راهکار بازاریابی ویدیویی را آسانتر مینماید تا خط مش و رئیس آن معمولی خیس شود .
اولین چیزی که گذشته از این که یک مجموعه بازاریابی بتواند با موفقیت از فیلمبرداری در دنیای روز جاری به کارگیری نماید , واقعه میافتد , معمولاً یک تغییر و تحول فرضی است : در حالتیکه مجموعه بازاریابی یا این که رهبری کمپانی شما به تاءمل ایجاد ویدیو به عبارتی روشی است که یک ده سال گذشته انجام دادند , ساختن آن مضاعف سخت خواهد بود . محتوای ویدئویی کافی برای ساخت حقیقت تغییرو تحول است چون به صورت مداوم با بحرانهای ذکر شده در صدر روبرو خواهید شد .
اصلی ترین چیز در امر ساخت محتوای ویدئویی امروزه این است که مدام واجب نیست این ایجاد در مقیاس بزرگ باشد . روزهای صرف هزاران دلار و هفته وقت برای هر ویدئویی که ساخت میکنید به طور رسمیبه پایان رسیده است .
ما معتقدیم که هر برند در سه مرحله مرحله A , مرحله B و C نیاز به ترکیبی از محتوای کلیپ داراست .
فیلمهای مرحله A , فیلمهایی میباشند که بیشتر برندها قبلاً در ساخت آنان عادت کرده اند . این فیلمها صیقل داده شده و ساخت خیر و خوبی داراهستند و براین اساس گران ترین آنان برای ایجاد است . درحالتی که کمپانی شما تا به هم اکنون یک تبلیغات تلویزیونی یا این که یک ویدیوی مروری بر مارک برای سایت شما ساخت نموده است , احتمالاً این یک فیلم ویدیویی در مرحله A بوده است .
فیلمهای مرحله یک خوب تر زمانی فعالیت مینمایند که نیاز به ساخت یک برداشت حاذق از تماشاچی داشته باشید . در صورتیکه اولین دفعه است که فردی در تعامل با اسم تجاری شما یا این که موقعیت دیگر زمانی نیاز دارید که کمپانی خویش را ماهر و دارای اعتبار مطرح نمایید , یک فیلم A در مرحله A احتمالاً به شایسته ترین وجه عمل مینماید . این چیزی است که آنانرا برای تبلیغات , فیلمهای فرآورده و نمای کلی کمپانی خوب مینماید .
ABC های محتوای ویدیویی